BabyBerry Loobex aldım bir hafta olmadı gayet kullanışlı. Gayet sessiz. Gece ışığı olarak kullanabiliyorsunuz ılık buharda veriyor
pnar80 Nurellaa_ valla ben dün trendyoldan aldım bir bardak boyunca ama iş görüyor güzel üfürüyor 170 tl ye aldım
Turunjukedi Nurellaa_ deerma gayet memnunuz 3 asamali buhar modu var, hem alttan hem ustten su koyabiliyorsunuz, ucucu yag vs koyma yeri var okaliptus yagi yada lavanta damlatiyorum guzel oluyor ,sessiz calisiyor su bitince otomatik kapaniyor
Goktug80 darkledi geçen yıl 900 tl ama şimdi kaç bilmiyorum linkini atım https://m.n11.com/urun/weewell-whc640-soguk-buhar-makinasi-47326174?magaza=maxibebe
kuccukpremsesinannesi Nurellaa_ e bebekten 2 yıl önce almıştık heralde weewell whc714 modelinden. Ssessiz çalışıyor. Hız ayarı var suyu bitince kendi kendine kapanıyor. Gayet memnunuz hiçbir sorun yaşamadık
kuccukpremsesinannesi Bilgem2009 yattığı odada uyurken peteği kapatın isterseniz doktorumuz bize öyle önermişti. Petekler odadaki havayı çok kurutuyor çünkü. Salona felanda petek üstüne kaseyle su koyabilirsiniz.
546-544 @Nurellaa_ üstten dolum yazdığınızda çıkan herhangibir marka demek istemiştim. Benimkini soruyorsaniz ebebekteki nimomed link ekleyemedim
[silindi] Nurellaa_ xiamomi smart humidifier 2 kullanıyoruz uyumadan önce açıyorum 10-15 dakika da nem oranı istediğim ölçüye gelince kapatıyorum oda ısısını düşürdüğünü hissettiğim için gece boyunca kullanamıyorum
[silindi] Bilgem2009 küçük bir termometre açıp oda ısısı ve nemini kontrol edin eğer uygun değilse oda şartları hava nemlendirici alabilirsiniz