Oda nemlendirici alırken kullanımına lütfen çok dikkat edin evin nem oranı %35-%55 arası olması yeterli oluyormuş fazlası çok zararlıymış. Dr umuz önermedi bize almadım ihtiyaçta duymuyorum onun yerine ıslak Havlu serip koyabilirsin demişti. Bebeğim 18 aylık hiç problem yaşamadık şimdiye kadar nem konusunda.