Kiwi almış eşim a101 de hadi uygulamasından parası birikmiş uyguna geldi 🤭 burnumuz tıkalı uyanırdık şimdi çok rahatladık ama videolar izleyip alın çünkü kiwi bazı modelleri koyduğunuz yeri ıslatıyormuş. Mesela masanın üstüne koydunuz cihazın etrafı bahardan dolayı ıslanıyormuş… bizim aldığımızda olmadı çok şükür 🤲🏻 internette bu sıra meşhur olan h2o humidifer var o da hafif ıslatıyor malesef ama onu da çok sevdim aslında minicik😅