yirmiikikasim23 her bebek birbirinden farklı. Düşünerek kendinizi üzmeyin sonuç olarak huzursuzluğu geçmese de o aşıyı olacak, ağlaması hiç dinmese de olacak, hiç sesi çıkmasa da o aşıyı olacak😊 benim kızımın 2 ay aşısında ilk gece çok zorlandık. Bir tecrübe oldu bizim için, kızım ağladı ben ağladım. Eşimle birlikte kızımın çevresinde pervane olduk. Kakasını bile yapamiyordu kızım, çünkü kakasını zorladığı an bacaklarındaki aşı yerleri acıdığı için ağlamaya başlıyordu. Ağrısı başlamadan ateş düşürücü vermediğime pişman oldum. Sabaha karşı 4 gibiydi sanırım ateş düşürücü verdim, kendim parol içtim sütten kızıma geçsin diye. Aynı zamanda yine sütten kızıma geçsin rahat kaka yapsın diye rezene çayı içtim. Bunları da aşı olduğumuz gece buraya post açtım buradaki tecrübeli annelerden gelen cevaplarla öğrendim sağ olsunlar😊