yirmiikikasim23 canım ben calpolu hemen vermedım atesi olursa veririm dedim ama 2 gun verdım keske ilk gün verseymisim. 3 yerdende aşılıydı çocuk illaki ağrısı oldu biz bile bi aşı yapılınca kolumuzu kaldıramıyoruz. Huysuzluk olarakda ilk gün aksama kadar yatmak istemedi kucagımda gezdırdım uyuttum yatırdıgım zaman aşı olurken agaldıgı gibi agladı hep tekrar oyle bırsey yasıycagını sandı herlde ama kıcakda sevdım öptüm konustım aksam gectı. 2. gunde hafıf ateşi oldu zaten calpol vermıstım 1 cay kasıgı rahatladı tamamen