incinmissindedii yirmiikikasim23 bebiştendir herkeste oluyo, 😂😂 aşılar önemli ama🥰 aşı olduktan sonra 1 çay kaşığı calpol verin bana ebe öyle söylemişti🥰
zezey19 yirmiikikasim23 bugün olduk biz de gercekten agir geliyor bebislere 1 koldan 1 sag 1 sol bacaktan vurdu ates olmadi ama bir ara 2 saat cok agladi durduramadim annemi cagirdim calpom verdik biraz sakinlesti tabi her cocukta farkli olur sakin ol belki de hicbir sey olmaz 🎈
v3ba yirmiikikasim23 biraz kol aşısı yaktı canını aşıdan sonra ilk 3 saat biraz zorluydu sonra düzeldi
refresher yirmiikikasim23 hiçbir hastalığa artık yok demeyin ülkemiz farklı ülkelerden düzensiz bir şekilde çok göç alıyor ne olacağı belli olmaz
yirmiikikasim23 refresher evet bugun ebeden ogrendim bunu cok fazla multeci oldugu icin tehlike her zaman varmis
cisem51 yirmiikikasim23 bende bikaç gün önce yaptırdım ilk gün baya uyku yaptı sonraki gün huysuzlandı ama 3. Gün herşey düzeldi tabi bebekten bebeğe fark var illa ki kuzenimin bebeği cok huysuzlanmış mesela
busraterzi Bizde asidan sonra uyku hali vardi huzursuzluk cok olmadi fakat aksam ates yapti ertesi gün sabaha gecti asidan sonra cay kasigiyla calpol verirseniz inanin daha rahat gecer yan etki olmasini beklemeyin cocuk daha rahat ediyor öyle
busraterzi yirmiikikasim23 valla fitili son care olarak dene bence sen ilk surubu dene insallah ise yarar