Yensar kıyma/et'i eline gelecek şekilde köfte veya normal et olarak veriyorum. Sebzeleri de zeytinyağı ve baharatta bekletip buharda haşlıyorum. Bazen sebze köftesi yapıyorum. Yoğurt konusunda kaşığa sıkıntı çıkarmıyor, tek sevdiği şey. Erişte yapıyorum. Tarhana çorbası veya et suyuyla yapıyorum. Daha besleyici olsun diye. Meyveleri elinde yiyor zaten. Düşününce bi sürü tarif geliyor akla aslında. Bu şekilde idare ediyoruz. Kahvaltıda her sabah tereyağında yumurta kırarım bazen peynirli bazen sebzeli. Bazen ceviz katarım. Haşlanınca dağılıyor çünkü. Bu şekilde genelde. Ben hiç muhallebi mama vermiyorum. O yüzden zorluk yaşamıyoruz artık diyebilirim.