Mom34 Nerdeyse doğduğundan bu yana meme reddi yapıyor. Yaşını doldurdu ek gıda da hep problem ağzını açmıyor mecburen telefonla kandırıp yediriyorum cogunu da kusuyor. Uykusu berbat en son ne zaman iki üç saat aralıksız uyudum hatırlamıyorum. Yemin ederim sinirden elimden bir kaza çıkacak diye çok korkuyorum. Kimse yadirgamasin, yadirgayan kinayanin da inşallah başına gelir bunu çok içten söylüyorum. Çünkü ahkam kesmek çok kolay ne yaşadığımı kimse bilmiyor... Çalışıyorum sabah altı buçuk gibi namaza kalktığımda emziriyorum ikindi vakti geliyorum meme diye göğsüme geliyor bir yudum içip bırakıyor daha da emmiyor. Yemek filan da yediremiyorlar onca saat. Ne yapayım Allah aşkına bu nedir böyle. Bir tek gece emiyor onda da biraz uyumasını tercih ederdim. Kimse kimsenin halini de anlamıyor içimi rahatlatmak için yazıyorum belki bu durumu yaşayan vardır diye
NisammM Mom34 bana alerji belirtileri gibi geldi dedikleriniz meme reddi iştahsızlik kusma..doktorunuz hic boyle bisey dedi mi size
Mom090 Mom34 ya haklısın çok zor ama işte maalesef kolay büyümüyorlar bugünler geçecek birazcık daha sık dişini hepsi geçecek
Yensar Mom34 benim oğlum da 8 aylık dediğiniz gibi sürekli mızmız yemiyor sadece emiyor oda öle böle uyku desen yok bazen bende sizin gibi oluyorum bi benim bebeğim mi böle diye ama geçecek Dua ede ede geçircez bi şekilde büyüyecekler sabır kardeşim yaşamayan bilmez ama yalnız değilsin 😥😥
Mom34 Sinirden eşyalara zarar vermeye başladım. Çok da hareketli bir bebek nerden alıyor bu enerjiyi bilmiyorum. Sürekli bir şeyler kırma ve düşme durumu oluyor. Ben ne bir şey yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum insan olduğumu unuttum artık yemin ederim 😖
Mom34 Sağlıklı güzel beslensin diye organik yumurtalar, ev yoğurdu, kuzu kiymalar meyve sebze her şeyi alıyorum bakıyorum kucağımda yatırıyorum ama yok nerde yanlış yapıyorum Allah aşkına hiçbir şey yapmayayim mı ne yapayım bilmiyorum ya 😭
Gamzeli Mom34 yemeyen bebek ne yaparsaniz yapin yemiyor malesef benim kizim da cani isterse yiyor istemezse yemiyor ama evet enerjik rabbim yardimciniz olsun kinanmaz zaten insallah yakin zamanda yemesi duzelir de yer kuzucugunuz
Mom34 NisammM alerjisi vardı ama geçti çok şükür. Alerjiden olsa gece de emmezdi ki alerjikken emmiyordu. Kusma da katı gıdadan oluyor çoğunlukla su vereyim diyorum ağzını açmıyor sinir ediyor
Maryhoney Valla bizimde meme reddi var 1 aydır. 4 aylık benimki ben ev hanımı olduğum halde çıldırıyorum bazen niye dogurdum fiyorum ama gülüyor herşeyi alıyor sağlığı yerindeyse zorlama boşver benimki sadece uykuda emiyor
Mom34 Maryhoney Allah affetsin ben de onu düşünüyorum çok sinir anında sonra hep sukrediyorum her yerini öpesim geliyor çok seviyorum ama çok zormuş evlat gerçekten
Mom34 Yensar valla sabrediyorum ediyorum ama bazen patlama noktasına geliyorum psikolojim bozuldu artık bir yıldır böyle ya daha ne zaman geçecek bilmiyorum.
Yensar Mom34 oysa ki bende yaşına girince düzelecek diye umud ediyordum böyle deyince hüzünlendim umutlarım kuruldu sanki 😥😥
NisammM Mom34 iyi cok sukur gecmis alerjisi darısı bizim başimiza 😞alerjik bebek normal bebekten daha cok yoruyo insani yemesi icmesi huyu çok farkli oluyo kızımda ayni dediginiz gibi cok cok hareketli hic durmuyo yerinde
Mom34 NisammM alerji çok zor gerçekten çok şükür geçti bizimki o zamanlar da çok yıprandı psikolojim böyle birikti işte Rabbim canlarını sağlıklı etsin de geçiyor bir şekilde, sizinki de geçer inşallah
bilbakalim Uyku eğitimi ek gıda eğitime veren hemşireler var instagramda onlardan yardım alsanız çünkü artık büyümüş alışkanlık haline gelmiş kendi başınıza çok zor Allah yardım etsin belki hiç bilmediğiniz bi problemi vardır . Arkadaşımın bebeği hiç ağlamazdı o kadar imrenirdim ki benim ki kıyameti koparırken . Meğer çocuğunun ses telleri gelişmemiş omdan ağlayamıyormuş . Bence uzmanlarla görüşün hiç ummadık bişey olablir
SelimliAnne Mom34 benim oğlum da hep böyleydi. Öncelikle değerlerine baktırın derim. Demir takviyesi büyük ölçüde düzelme sağladı bizde. Bi diğer sorum da blw denediniz mi? Benim oğlum kendi yemek istiyor böyle bi çocuk. Ele gelecek şeyler veriyorum ki yesin. Bi de kaç aylık sizinki bilmiyorum benimki yakında 1 yaşına girecek. Yemek yerken kendi tabağımdan ona verince normale göre çok iştahlı yiyor. Belki faydalı olur yazdıklarım. Geçmiş olsun
Mom34 SelimliAnne demir eksikliğinden ben de şüpheleniyorum. İnşallah düzelir söylediklerinizi de yapıyorum
NisammM Yensar evet yapıyo maalesef fındık ceviz gibi alerjik etkisini pek göstermyeen gözden kaçan şeylere dikkat edilmediğinde daha da bi mız mız oluyolar yani surekli bi karın ağrısı
SelimliAnne Yensar kıyma/et'i eline gelecek şekilde köfte veya normal et olarak veriyorum. Sebzeleri de zeytinyağı ve baharatta bekletip buharda haşlıyorum. Bazen sebze köftesi yapıyorum. Yoğurt konusunda kaşığa sıkıntı çıkarmıyor, tek sevdiği şey. Erişte yapıyorum. Tarhana çorbası veya et suyuyla yapıyorum. Daha besleyici olsun diye. Meyveleri elinde yiyor zaten. Düşününce bi sürü tarif geliyor akla aslında. Bu şekilde idare ediyoruz. Kahvaltıda her sabah tereyağında yumurta kırarım bazen peynirli bazen sebzeli. Bazen ceviz katarım. Haşlanınca dağılıyor çünkü. Bu şekilde genelde. Ben hiç muhallebi mama vermiyorum. O yüzden zorluk yaşamıyoruz artık diyebilirim.
NisammM Yensar makarnavitma nın karadut özü ya da keçiboynuzu özünü kullanip da iştahı duzelen bebekler varmis o sayfayi takip ediyorum orda paylasiyolar hatta ben ordan yogurtsuz tarhana aldim severek de yiyo kızım alerjik bebekler mamadan dolayi genelde tatsiz ya da tadi degisik seyleri seviyolar o tarhaninin tadi cok kotu ama sevdi yani bi de aptamilin 7 tahilli kaşik maması var sutsuz onu da severek yiyo