Mom34 yadırgamak kimsenin hakkı değil benimkide 4 aylık meme reddi nedir biliyorum emmiyor yok ayakta hoplata zıplata bir iki yudum sağlığı yerğnde olsun yeter ek gıdada en azından vitaminli pankek vs yapın bir tanede yese yeter parkta yedirmeyi vs deneyin yada her çocuk farklıdır ben 4 aydır hastane ve sağlım ocağı hariç bir yere adım atamadım çıktığım zaman otoparktan geri dönüyoruz öyle ağlama tutuyor evet başka bebeklere bakıyorum böyle değil ama hepsi farklı hepsi akıllı bıdık bu ülkenin geleceği bunlar rabbim sağlık suhhat versin öyle bir geçecekki😍😘😘 Allah yardımcınız olsun