curlymomms merhaba güzel anne. ilk 3 ay yaşadığım her şeyi senin ağzından dinlemiş gibi okudum. ve inan bizim gibi bir çok anne var. burada hamak, sling gibi tatlı öneriler veren anneler var. ama gerçek kolik bebek anneleri bilir ki bunların hiç biri fayda etmez :) aynı senin gibi biz de neler almadık neler denemedik. dışarı çıkmayı bırak tuvalete gidemiyordum. bir gün anneme şey demiştim ağlayarak “bazen keşke ölsem diye düşünüyorum anne”. herkes halime acıyordu :) kimse bebeği eline almak istemiyordu çünkü susturamıyorlardı. özellikle erkek bebeklerde görülen bir durummuş. sindirim sistemleri daha geç gelişiyormuş. sana güzel haberi vereyim. geçiyor az kaldı :) bebeğin 1,5 ay sonra geceleri daha uzun uyumaya başlayacak. ve dönerken kendi gazını çıkartabilecek 🤍 inan bana da geçecek diyorlardı inanmıyordum ama şimdi 8,5 aylık oldu gece hiç uyanmadan uyuduğu oluyor. ya da bir iki kere diyeyim. benim oğlan hala çok haraketli ve gün içinde yoruyor beni. ama ilk günler asla değil. yapacağın en iyi şey gün içinde bebeği 1-2 saat tutabilecek mamasını verip uyutabilecek birini bul. ve o sürede bölünmeden uyu. dışarı çık gez de derim tabii ama önce uyku tabii. bir de nacizane tavsiyem bebeği uyuturken loş, hafif karanlık bir ortam oluşturup arkaya beyaz gürültü bizde en çok işe yarayan şeydi. Allah yardımcın olsun. Dertleşmek istersen bana yaz 🤍