Cranberry bunu o kadar çok aramıştım ki. Bebeğim kolik ve alerjik, 2 aylik olana kadar alerjik olduğunu bilmiyorduk. Aynı anlatılan gibi sadece emerken ve uyurken susuyordu. Diyete başladım başlayalı hızla düzeldi. O dönemler sadece squat yapınca susuyordu 🥲 şaka değil, sezaryenli halimle günde kaç kez squat yapmak zorunda kalıyordum. Yurtdışında bu hamağa benzer beşiklerden görmüştüm. O kadar çok aradım ki. Bugüneymiş kısmet. Şimdi 4.ay atağı var. Eğer yardımcı olan birileri de varsa bu atak o günlerden kolay geçiyor 😄 en azından sadece uyumaya çalışırken falan ağlıyor 😂 yine saatlerce ağlıyor ama dokunmuyor bana o kadarı artık, tüm gün ağlamasındansa