bal012 -_Esra_- zamanında ben de dedim kpss 81 sporu tam puan yapmıltım kaç saniye hatırlamıylrum mülakat cevabım güzeldi ama sonuç boyu bende n kısa ve yüzünde yanık izi olan kızı aldılar kpss puanı ve sporu benden düşüktü torpille her şey oluyor ya sonra atandım gitti kurtuldum🌸
Roseses Olunuyormuş bende yakınen tanımasam bilmesem asla inanmazdım kaç tane sınavdan geçiyor insanlar nasıl olsunlar derdim, bizzat tanıdığım biri üniversite de memur oldu sınavsız mülakatsız,
Uffsananebeslk Prensesannesii44 şuan kul hakkına girmiş oluyorsunuz Valla bana sıra gelene kadar kimler kul hakkına giriyor , bilmiyorsunuz :)
Uffsananebeslk Prensesannesii44 yahu benim kuzenim kpss de soruların cevaplarını sınavda bize verdiler dedi. O sınav iptal olmuştu sonradan. Eğer iptal olmasaydı 15 temmuzdan sonra cıkarılan memurların arasında o da olacaktı kesin. Siz hala nerede yasıyorsunuz. Birçoğu torpille. Torpilsiz imkansız neredeyse.
Uffsananebeslk Prensesannesii44 herkes torpil ile memur olmuyor bu ülkede. Herkesi kasdetmedim birçoğu dedim. Yaranız var ki gocunuyorsunuz
Prensesannesii44 Uffsananebeslk sorunlu musun ne yaram olacak istesem elli defa memur olurdum adam mı yok tanıdık 😂ama aslında kötü fikirde değil babamla bu konuyu konuşmam lazım 😂
Uffsananebeslk Prensesannesii44 yo niye sıkıntılı olayım ki, size gerçekleri anlatıyorum :) susup oturmam mı gerekiyor?
Prensesannesii44 Uffsananebeslk algılama sorunu olabilir sizde. Bu ülkede ki her insan torpille meslek sahibi olmuyor siz inatla çoğu torpilli diyorsunuz bence sıkıntı sizde.
Uffsananebeslk Prensesannesii44 Hayır sıkıntı bende filan değil. Yukarı çıkıp yorumları okuyun. Torpille oluyor mu olmuyor mu? Ve evet cogu torpille. Herkes demiyorum bakın cogu diyorum. Kelime haznesinde sıkıntı var sanırım sizin.