Olunuyormuş . Kaç kere soruları doğru cevapladığım halde farklı kurumların memurluk sınavlarında elendim . Benden daha düşük kpss puanları ile birçok kişi ise işe alındı . Benim merakımda şu o torpille memur olanların boğazından o paralar nasıl geçiyor ?
Bir de onların başına hiçbir şey gelmiyor mu ?
Biz en ufak bir şey yapsak başımıza gelmeyen kalmaz 😂