selimhankerem Aminehumamoms güzel torpilin varsa her kapıyı açar. Zamanında yüksek puan + mülakat sorularını üçte üç cevaplamama rağmen en sondaki kişiyi aldılar
betulggd Aminehumamoms şu an kamu kurumları ve üniversite personellerinin yüzde doksanı torpille alınmış kişilerdir. Sizin sorunuz yanlış olmuş aslında ‘torpilsiz memur olunur mu?’ Diye sormalıydınız 😬
Tombikdonerartikcokpahali Eşim pöh mülakatını 37 saniyede bitirmişti. 55 yapan bir arkadaşı sırf tanıdığı var diye o alınmıştı 😤
Prensesannesii44 Uffsananebeslk çoğu torpil ne alaka hanımefendi. Eşim ve iki abisi polis yüksek mevkilerde bir sürü tanıdıkları var ama asla torpille işleri olmadı eşim 18 yaşında kazandı polis okulunu ortanca abisi oylesine girdi kazandı bir büyük abisi son girişinde kazandı son hakkında..torpille yaptınız diyenlerde olmuştur duyduk torpil yapsak tercih dışı Hakkari’ye gitmezdik istesek en iyi yerde yapardık. Babamın bir çok mv il başkanı tanıdığı var kendiside siyasi partide üye istesem elli defa memur olurdum ama hakka girmek istemiyorum istemem de eşek gibi saatlerce şuan kpss çalışıyorum. Dediğiniz gibi her memur olan iş güç sahibi olan torpille gelmiyor o noktaya sizde şuan kul hakkına girmiş oluyorsunuz
KaynanaYiyen Prensesannesii44 sizin eşiniz yada aileniz için dememiş ki. Sinirleneceğiniz bir durum yok. Bu memlektin her köşesinde torpil dönüyor. Çok yakınen tanıdığım bir bakanlıkta üniversite mezunu olmadığı halde memur oldu. Bakın yemin ediyorum aynen de böyle oldu. Etrafta da hava atar okudum yerleştim müşakati geçtim gibisine. Ama olayın iç yüzüne hepimiz şahidiz. Keşke herkes ailenizdeki bireyler gibi emeğinin hakkı ile girse. En azından işini doğru dürüst hakkı ile yapan insan sayısı çoğalır.
Uffsananebeslk Prensesannesii44 şuan kul hakkına girmiş oluyorsunuz Valla bana sıra gelene kadar kimler kul hakkına giriyor , bilmiyorsunuz :)
Uffsananebeslk Prensesannesii44 yahu benim kuzenim kpss de soruların cevaplarını sınavda bize verdiler dedi. O sınav iptal olmuştu sonradan. Eğer iptal olmasaydı 15 temmuzdan sonra cıkarılan memurların arasında o da olacaktı kesin. Siz hala nerede yasıyorsunuz. Birçoğu torpille. Torpilsiz imkansız neredeyse.
Tuba_engn Aminehumamoms Öğretmenlik hariçinde (Atamalı) torpilin olduğuna inanıyorum. Ama onuda torpil ile atandın diyenler var🤣 Kamu da KPSS ile alınsa da maalesef torpil dönüyor. Kamuda artık torpilli kişilere göre açıyorlar kadronve özelliklerini.
Milliyetcianne Mecliste staj yaptım. Gidiyorsun sehrindeki milletvekiline benim is ihtiyacım var diyorsun, zorluyorsun, tanidik sokuyorsun oluyor. Her partiden geliyorlardı. Özellikle Yozgat. Hatta Yozgatlı olup memur olmayan kaldı mı diyorduk😃😃
Rez Aminehumamoms olunur, fox habere bile çıktı sonradan yayın yasağı geldi , açık açık pozisyon belirtilmiş ne güzel dünya herkes işini bir şekilde yürütüyor
sezer2022 Aminehumamoms ne için merak ettiniz? Ben taşeron çalışandım kanun hükmünde kararname ile 2018de,, benim gibi çalışan yaklaşık 200 kişi memur olduk yani devletin elinde Bazı kurumlardada sözleşmeli çalışanları, belli şartlar dolunca memur yani kadrolu yapma hakkı oluyor
Aminehumamoms sezer2022 eşim kpssden 70aldı ama atanamıyor hiç kpssye girmeyenler memur oluyor anlayamadım yani
Ess92 KaynanaYiyen siz nerden biliyorsunuz? Siz torpille mi oldunuz? Yoksa ettafınızdakiler kendileri ağzıyla biz bir şeye yaramayız torpille memur olduk mu dediler?
Prensesannesii44 KaynanaYiyen ailem için demedi evet ama genelleme yaparak konuşması saçma..herkes torpil ile memur olmuyor bu ülkede.yapanlar elbette var ama herkes torpille memur oldu daha geçen duydum bilmem diye herkesi zan altında bırakamaz
Jellyboo KaynanaYiyen benim baba tarafım nerdeyse komple farklı bakanlıklarda memur ve hepsi torpille girdi. Hiç utanmadan birde hava atıyorlar tanıdıklarıyla.
Uffsananebeslk Prensesannesii44 herkes torpil ile memur olmuyor bu ülkede. Herkesi kasdetmedim birçoğu dedim. Yaranız var ki gocunuyorsunuz
Mysmrtfrt -_Esra_- yaa polis misiniz benim kız kardeşim de polis 😍 ben de ankara gölbaşındq komiserlik sınavına girmiştim parkur kursundan tanıdığım bir kızla. Kız benden 3 cm kısaydı. Benim başıma ve ayaklarıma bastırıp 165 olan boyunu 161 çıkarıp elediler hemen arkamda o kızı tak diye geçirdiler ölçümü yaparken de kapıyı kapattılar hepimizin gözü önünde ve kimse bir şey demedi😂
Mommybabyy Aminehumamoms Oooo hemde öyle bir oluyor kiiiii kendi emeğiyle bi yerlere gelen insanları da kendileri gibi sanıyorlar üstelik, kesin torpille yaptırdı işini diye 😂😂