Ben işe girerken Polis parkuru 40 saniye gibi bir rekorla bitirdim ilk denememde rekordu daha üstü yoktu tam puan almıştım, hiç unutmuyorum 50 saniye ile bitiren alınmıştı ben alınamamıştım Başsavcının yeğeniymiş adamı aldılar ben kaldım İkinci üçüncü denemem daha sonra girebilmiştim. Yani kimse bana yok demezsin hayatımızın her alanında torpil var