ikiprensannesi53_ Gakkoyenge tamam çöpe gidiyor ama bebegimizin temizliği ve kuruluğu da önemli değil mi ?
Gakkoyenge ikiprensannesi53_ tabiki de önemli aklımda goon var o da aynısını yaparsa primayı deneyeceğim
yenianne01 Alpmomy ben anlamadım canım sabah uyanıyor ki hertarafı ıslanmış benmi yanlış bağlıyorum diycem ama ilk çoçuğum değilki
Gakkoyenge yenianne01 yok bezden kaynaklı bence değiştrin marka değişikliği yapın hasta olmasın bende bi paket daha var ona bakıcam bakalım olmazsa marka değişikliği
Alpmomy yenianne01 Allah Allah 10 aydır kullanıyorum hiç sızıntı yaşamadık paketler farklı olabilir üretim hatası vs falan 🙁
Sinem61 Gakkoyenge goon premium soft deneyebilirsiniz çok beğeneceğinize eminim. Ben de molfixten baska begenmem diyordum ama goon başka
Deletedmom_112 Gakkoyenge üzerinde zaten yeni nesil yazıyor birde sadece bebek resmi var eskilerde anne bebek var
ymc516_ Yeni molfix benim bebegimede pişik yapıyor kullandığım gibi sivilce sivilce oluyor. Elimde olan eskileri kullanıyorum bittiğinde ne yapacağımı bilmiyorum
Usnac1995 Gakkoyenge ben çok memnunum .16 aydır molfix kullanıyorum toplasam 10 kere anca taşmıştır, hiç pişikte olmadı
Uykusuz-annee Gakkoyenge molfixin mavi olanı ekstra fırsat paketi olandan alıyorum ben çok memnunum sleppy baby turco dan sonra buna geçtik hepsi sizdiriyordu molfixde sıkıntı yaşamadım
Uykusuz-annee ikiprensannesi53_ Kur’an kursunda okurken hocamız bize primanin içindeki maddeden dolayı kısır yaptığını söylemişti
ikiprensannesi53_ Uykusuz-annee 😆😆😆😆😆😆😆😆 yapmayın ALLAH aşkına kaç kişi prima kullanıyor o zaman çoğu kişinin çocuğu kısır sacmalamayin ya annem banada kullanmış 2 tane çocuğum var neye göre bunu söylüyorsunuz acaba
Uykusuz-annee ikiprensannesi53_ hocamız söylemişti dedim benim fikrim demedim 😃 çocuğu olunca araştırmislar ders esnasında söylemişti aklımda kalmış ama güvenilir bı hoca bilemiyorum içindeki bişey zararlı olabilir belki
Uykusuz-annee ikiprensannesi53_ O zaman tabiki araştırmasına göre mantıklı şeyler söylemişti ama kaç sene öncesi hatırlamıyorum ki bı ara böyle dedikodular da çıkmıştı bezler hakkinda sonuçta bebeğimizin sağlığı söz konusu araştırmak gerek sleppy naturalin temiz içerikli olduğunu biliyorum bezler ve ıslak mendiller de tabiki bir sürü zararlı madde var araştırmak gerek
ikiprensannesi53_ Uykusuz-annee yani bunun postunu açtım hiç kimse yok öyle bisey dedikçe siz neden israrcisiniz?
Uykusuz-annee ikiprensannesi53_ Postunuzu görmedim ben duyduğum bir şeyi söyledim siz cevap verdiniz bende cevap attım bu kadar israrcilik yok bunda bebek sizin siz istediginizi tabiki kullanın ister içeriğine bakın ister bakmayın size kalmış
Gakkoyenge Kepekekmegi 4 numara kullanıyorum ve bebeğim daha 3.5 aylık 5e geçemem bezden kaynaklı oldu beden değil