Gakkoyenge aynı sorunu yaşıyoruz ya eski bezleri çok iyidi oğlum 17 aylık doğduğundan beri kullanıyorum ama bu yeni nesil bezler gerçekten berbat ya günde 4-5 kez üst değişmek zorunda kalıyorum devamlı geçiyor molfix gold pakete geçtim oda güzeldi 2-3 aydır onu kullanıyordum şimdi oda bozmuş sanırım yine geçiriyor farklı bezde pişik yapıyo ne kullanacağım şaşırdım 🤦♀️