4 paket aldım migrostan son paket çok kötü ya hepsinin amblajı aynı takıyorum sırtına kadar çiş gidiyor önü ıslak gece bi uyandık sırtı full çiş ve bez kuru oğluma kullanıyorum son paket rezil acaba bu yeni üretim olanlar mı üst değiştirmekten bıktım napacağımı sapıttım var mı bu sorunu yaşayan bez kuru sırtına çiş nasıl gider anlamıyorum her zamanki gibi bağlıyorum