Gakkoyenge Kepekekmegi 4 numara kullanıyorum ve bebeğim daha 3.5 aylık 5e geçemem bezden kaynaklı oldu beden değil
Kepekekmegi Gakkoyenge bebeğin kilosu ile bez bedeninin bir alakası olduğunu düşünmüyorum bu yüzden bence bir büyük bedeni deneyin kimi bebek bacaktan kilo alır kimi bebek göbekten vücut tipleri aynı olmadığı için ben kilosunun dolmasını beklemiyorum açıkcası
Gakkoyenge Kepekekmegi en uzun 4 beden kullanılıyor ondan söyledim birde eski ürettikleri bezden evde vardı onu bağladım sıfır sızdırma içi yeşil olan varya o baya iyi
birponcikannesiii Gakkoyenge hbende kullanıyorum sızdırma yapmayan bez aşırı derecede sızdırıyor deli olcam ama şöyle bir şey var sürekli aldığınz yerden alın biz farklı yerden aldık çok pis çıktı
Gakkoyenge birponcikannesiii 4 paket almıştım migrostan 3 paketi iyi 1 paketi baya kötü çıktı şimdi eski üretim buldum evde onu kullanıyorum baya güzel gibi
Nisakrkmz Gece gündüz hiç farketmiyor oğlum sürekli sızdırıyor kullanamadım üç paket daha var üstelik baby turco kullanıyorum şuan
Gakkoyenge Nisakrkmz baby turco çok çok çok ince hep kaka taşırdı hiç bize yaramadı ki ozaman küçüktü bebeğim molfix baya güzeldi o da bozdu
hacisakir Gakkoyenge ben bir buçuk yıldır kullanıyorum ve çok memnundum. Son aylarda değiştirdiler kalıbı da büyüdü. ben aynı numara almama rağmen sızıntı yaptı. Bir küçük numaraya geçince düzeldi. Külot bez benim kullandığım. Size de büyük geldi belki
ezgdmrcasln Gakkoyenge ben de kullanıyorum oğlum 5.5 aylık ama hiç sıkıntı yaşamadım. En baştan beri yeni seri kullanıyorum sızıntı falan yapmadı. Belki o aldığınız pakette üretim hatası vardır. Şikayet edin incelemeye alıyorlar.
ezgdmrcasln Gakkoyenge Bir de farklı farklı yerlerden mi alıyorsunuz bezleri? Bazı marketlerin ürünü tutmuyor. Ben hep e bebekten alıyorum.