smgn tabiki bakarsınız annesiniz siz. 16. Günümde yalnız kaldım prematüre bir bebekle, mis gibi baktım büyüttüm siz de bakarsınız korkmayın. Evi dert etmeyin insan çağırmayın enerjinizi sadece bebeğinize harcayın zaten su gibi akar gider. Hem ev hem misafir hem bebek olmuyor çünkü :)