smgn ben doğduğu günden beri yalnızım kayınvalidem çalışıyor, annem şehir dışında sadece 10 gün kaldı yanımda sonrasında hep yalnızdım ama bence tek bakmak çok güzel eline karışan yok, bebeğine karışan yok hele bir de eşin anlayışlıysa harika ☺ evet zor oluyor bazen insan birazcık dinlenmek istiyo ama bebeğin uyudukça dınlen, işlerini eşin gelince yaparsın 😇