Bilinmez 6 aydan sonra kilo alımı zaten düşer. Biyolojik olarak öyle. Benim kızım da doğduğunda 54 sm di, yani 3 aylık bebek boyu demişti. Şu an 3 yaşında gören herkes 5 yaşında mı falan diyor. 22 haftalık hamileyken perinotoloji doktoru bacakları uzun, boyu uzun çocuk olacak demişti. Genetik bir durum. Takılmayın çok, başka bir doktora gitmenizi tavsiye ederim. Boy olarak hem önde bizimki, ama sorun değil dedi doktorumuz, çizelgeyi rehber amaçlı kullanıyoruz dedi doktor