Bilinmez muhtemelen olay şu; kilosu fazla olduğu için ve yürütece koyduğunuz için hareketsiz kalmış. Yüzüstü sırt üstü vs durması yavaş yavaş keşfedip, sonrasında da ilerde sıralaması lazım. Kilolu bebekler çoğunlukla geç kalkıp yürüyor zayıflara göre. Böyle bir endişe duymuş olabilir ileriki zamanla ilgili. Benim kızımda 12 aylıkken 13 kiloydu. Doktorlar 2,5 -3 yaş kilosunda maşallah diyorlardı. Ama boyu da çok uzun diye kiloyu dengelediği için beslenme konusunda kısıtlamadılar hiç. Eğer boyu 12 aylık gibi olsaydı gıdayı azaltın deriz ama hiç gerek yok dediler.