aysuuun senle uğrasamıycam vallahi 😂 belli ki postlarından kilo boy gelişim takıntın var kendi çocuğun da. Ama kendi çocuğunuzla ilgilenin , birşeyler ters gidiyorsa doktorlara başvurun. Bizim çocuklarımızı da salın. Sadece gelişimleri önde tombik çocuklar 😂 her çocuk zayıf olmak zorunda değil. Sen bu konu da ki takıntınızı aşmalısın şahsi fikrim. Yoksa sürekli çocuğunuzu kıyaslamaktan kafayı yer , çocukları biraz iri olan annelere de kafayi yedirirsin .. Ayrıca bu kadar kişi yorum yapmış hiç gözüme çarpmadı senin kadar olumsuz konusan , obez olur diyen , mutlaka bir problem vardır diyen. Sende problem varmış gibi konuşup kadını korkutuyorsun belki oraları hiç düşünen yok tabi. Varsa yoksa benim doktorculuk oynayıp oynamam sana göre tabi :) söylediklerimin arkasındayım gayette mantıklı şeyler söyledim.