Bebegimm1 3 aydır oyun grubuna gidiyor eğer yağmur yağmazsa her gün çıkarız dışarı sosyalleşmesi açısından bende sizin gibi düşünüyordum kendini ifade etsin diye ama artık gerçekten çok üzülüyorum konuşmamasına kendisini bana anlatıyor çok duygusal bir çocuk aslında hiç kelimesi yok değil kelimeleri var ama cümlesi yok algısal olarakta problemi yok demiştim mesela 1,5 yaşlarında at elini ısırdı severken oğlumun geçenlerde at resim gördü kitapta elini gösterip uf yaptı önceden olan bişeyi konuşmasada anlatmaya çalıştı yani ne bileyim ne desem yapar komut alır annelik iç güdüsü işte içten içe üzülüyorum