cevriyeee 3 yaşındaki oğlumun kelimeleri var ama konuşamıyor cümlesi yok yani oyun grubuna gittik ama yetersiz kaldı malesef bende kreşe gönderme kararı aldım ama kendini ifade edememesi beni korkutuyor bir yandan sizce erkenmi kreş icin
sek_kahve cevriyeee ben erken diye konuşma terapisi aldırıyorum şuan. Düzenli olarak psikiyatrist kontrolüne gidiyoruz zaten. 4 yaşında başlatıcam. 3.5 yaşındalar
Hamburgerr cevriyeee önce dil terapisi daha uygun olur aslında kızımın oyun grubunda konusamadıgı icin gelen bi cocuk vardı kendini ifade edemedikce daha da hırçınlaştı ona da dil terapisi önerdiler
Masha_ cevriyeee Buna doktor karar verir ama konusmamasinin bir sebebi olmalı çünkü en azından içiniz rahat eder ve geç olmaz birseyler varsa da
cevriyeee sek_kahve benimki 3 yaş 1 aylık konuşma terapistiyle kreş fiyatları hemen hemen aynı bu durumda kreş daha mantıklı geldi eninde sonunda her uzman kreş önerdiği için aklıma kreş yattı benimde sadece kendini ifade edememesi düşündürüyor annelik iç güdüsü işte
cevriyeee Hamburgerr evet bizde haftada iki gün oyun grubuna gidiyorduk ama yetersiz geldi çevremdede dil terapistinden verim alamayıp kreşden alanlar vardı
sek_kahve cevriyeee evet ama mantığınızda hata var. Birisi terapi diğeri ise kreş. Terapiyi kreşe hazırlamak olarak görürseniz aklınızı kurcalayan şeyler de yok olur
cevriyeee sek_kahve hayır tabiki ben sizi anladım burda fikir amaçlı post açtım sadece çevremde kreşten daha memnun kalanlar var terapist kısıtlı olduğu için gün ve saat olarak ondan direk kreş mantığı oluştu bende bilmiyorum belkide siz haklısınız benim düşüncem yanlıstır
cevriyeee Masha_ tabikide öyle ama her dediğimi anlıyor komut alıyor oyuncakları işlevsel oynar renkleri söyleyemez ama atıyor renk renk topları var kırmızıyı getir desem getirir vs gibi o sebeple algısal problemi yok dedim
ymn2019 cevriyeee algısal problem olmasada ben psiyatriye goturdum konusma terapisi önerdi ve yarm gun kres konusma terapisi ile tek tük basladi kres ile cumleler geldi
Slmrkn cevriyeee kizim 3 yasinda kreşe başladı şimdi 3.5 yasinda karnesini aldık çok duygulandım baya değişti konuşması hareketleri el becerisi sosyalleşti masallah hiç ertelemeyin
sadeturkvatandasi cevriyeee kreşte tüm arkadaşları konuşurken o konuşamayınca ve kendini onlara karşı ifade edemeyince öğretmeniyle iletişim kuramayınca agresifleşir ilk önce neden konuşamıyor onu çözün.
cevriyeee sadeturkvatandasi evet orası öyle arkadaşımın kızında konuşmuyordu kreşe başladı konuşmaya başladı böyle böyle çözülecek umarım