Zühre ana kakaolu macun. On numara birsey. Ağzına et sürmeyen kızım o macundan sonra bırakın eti balık bile yemeye başladı. Benim kızım da 3 buçuk yaşında böyle bir etkisi hiç birseyde görmedim. Alerji ilaçları balık yağları denemedigim şey kalmamıştı. Tadı da aşırı güzel severek yer her cocuk. Tavsiye ederim ben 3. Kutudayim çok faydasını gördüm. Akşam olur anne acıktım köfte istiyorum der gördüğü herseyi canı çekmeye başladı.