Zeytin-gozz1 hayır hiç bise alerjik sıkıntımız yok iştahsızlık ve gün içinde hiç yemek yemeyen Bi çocuktu doktora götürdük doktora tavsiyesi ile kullandık iştahı düzeldikten sonra kestik zaten ama baya faydasını gördüm gece yatmadan veriyordum uyku yaptığından dolayı şuan çok şükür iştahı yerinde