Aselemine27 Zeytin-gozz1 daha önce burda birisi kullandığını ve çok işe yaradığını söylemişti ben kullanmadım ama kızım 2 yaşında hiç yemiyordu Argivit Classic aldık bi aydır kullandık çok güzel iştahı açıldı kilo aldı deneyin derim
eda_elvan94 Zeytin-gozz1 ben kullanıyorum pek faydası yok kızım dogudundsn beri istahsiz 16 aylik suan
Zeytin-gozz1 eda_elvan94 benimki de doğduğundan beri sıfır iştah. Önce meme reddi sonra mama reddi sonra ek gida reddi ve şimdi ögürüp kusmalar ve yemekten kacmalar 😔