Bettyblue genelde aşırı gazliyken yapıyor, aşırı kolik bir bebek zaten ama kas kastı yapıyor ve o esnada nefes almıyor ,sonra geçince de ağlıyor,çok korkuyorum , EEG daha çıkmadı ama biz Ege üniversitesi tıp fakültesi ne goturcez , pazartesi randevu alcaz en yakın ne zamana verirse