Gonzalezz 2bucuk aylık bebeğim, ellerini yumruk yapıyor bacağını da kendine çekiyor ve bütün vücudunu kasıyor, böyle 3-4saniye kalıp sonra kendini salıyor ve ağlıyor, başına gelen var mı lütfen fikri olan yazsın, EEG çekildi sonucu daha çıkmadı
A2B4 Gonzalezz Canım çok normal ama bu kasılmaların 6.ayda bitmesi beklenir bitmezsse o zaman norologa gidersin emar çekerler egg de herşey çıkmıyor maalesef
harununannesii0 Gonzalezz Cocuk ıkınıyor kasılmalar ondan, benim oğlum 3 aylık devam ediyoruz doktorumuz bebeğin karın kısımları tam gelişmediği için olabiliyor böyle şeyler dedi.
melegim71 Gonzalezz aynimi bilmiyorum benim kizimda ellerini bacagina goturup kemdini kasiyordu ve titriyodu tahlilde sorun cikmadi suan 2 buvuk yasinda vallahi hala yapiyor yapma diyince kendini duzeltiyor ozellikle sıkılınca cok yapiyor bazen hic yapmiyor bazen yapiyor aklina geldikce basladiginda 3 aylikti
Gonzalezz Melkkkk ellerini yumruk yapıyor bacağını da kendine çekiyor başını da öne götürüyor,bikac saniye durup kızarıyor sonra da geçince çığlık tarzında ağlıyor,çok üzülüyorum kaç gündür doğru düzgün yemek yiyemedim 😒😒
Gonzalezz A2B4 sizinki nasıl kasiyordu lütfen bana iyi bişeyler söyleyin,hiç iyi değilim,anne yüreği işte bilirsiniz 😒😒😒
Gonzalezz harununannesii0 benimki çok acayip bir kasılma bütün vücudunu kasıyor,sözde ebeyim ama bildiğim herşeyi unuutum şuan
Melkkkk Gonzalezz normal gibi anlattıklarınız yumruk yapıp havaya dikiyordu bizim de ellerini çığlık çığlığa ağlıyordu direniyordu
morsevenanne9 Gonzalezz gazı vardır canım ayaklarını karnına doğru götür gaz mesajları var yotubeda ordan izleyebilirsin
Gonzalezz harununannesii0 inşallah, lütfen dua edin , insanların birbirlerine ettiği dualar kabul olurmuş
A2B4 Gonzalezz Senden de canım benim ilk oğlunda okuyordu biz gtrduk norolojiye şuan 20 aylık. Hiçbirşey yoktu a dan z ye kadar tahlillerinide yapmsti
A2B4 Gonzalezz Benimkinde titremede oluyordu sol elinde istemsiz ve sizin dediğiniz gibi kasiyordu.nöroloji doktoru 6.aya kadar normal dedi 7.aya geldi ve hala devam ediyorsa emar isticem demisti