mrymilay merhaba, hayır arka arkaya değil ,tarif ettiğim gibi yapıyor ve salıyor kendini ,yani nefesi yettiği kadar sıkıyor sonra bırakıyor,bı kez yapıyor ve haftada bir veya 4-5gunds bir gibi ama hep de gazın pik yaptığı zamanda yapıyor bunu ,acaba diyorum ama yine de çok kötü psikolojim bozuldu