Merhabalar bence de oioi set almayın, her setin içinde beğenilmeyen bir şey oluyor çünkü. Ben oioi nin vakumlu tabağını aldım kaşığını hiç tavsiye etmiyorlar. Munchkin kaşıkları bebeklerin ağzına daha uygun alan herkes de çok memnun ben de öyle. Ben de munchkin pipetli suluğu aldım ilk başlar çok tereddüt ettim bundan içebilecek mi diye ilk etapta kendi öğrendi içmeyi. Ve sistemini o kadar güzel yapmışlarki hayran kaldım parasını sonuna kadar hak ediyor. İçinde bir ağırlık merkezi var bebek suluğu ne şekilde tutarsa tutsun suya ulaşabiliyor. Evet suluğu kendim denedim biraz zor geliyor su ama onu da bebeklerin bir anda hızlı çekip tıkanmasınlar diye yapmışlar ve bebeklerin çekim gücü bizden çok çok daha iyi. Bir de suyu içti biraz nefes alacak diyelim borudaki su geri gitmiyor boruda kalıyor bebek tekrar içmek istediğinde ordan devam ediyor su🥰 ben çok beğendim ayrıca su da damlatmıyor. Pürelik alırsanız ben size wee markasınınkini öneririm alan herkes çok memnun. Ben oioi aldım çokta kullanışlı değil wee bebeğin ağzına daha uygun. Hııı bir de oioinin önlüğünü aldım. Diğer markaların önlükleri nasıldır onları bilmiyorum. Oioinin 2 farklı modeli var önlükte. İlk etapta çekiştirmesin diye sırt bölümüne sabitleniyor. Ben klasik olanını aldım bilemeden ama olsun bu da iş görüyor ama diğeri daha kullanışlı sanırım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻💐 tavsiyedir 👌🏻