Oioi vakumlu tabaktan çok memnunum bahsedildiği gibi koku vs yapmadı. İlk aylarda tabak size büyük geliyo ama benimki şu an 11 aylık ve çok kullanışlı oluyo. Üç bölmeli, yoğurt pilav ve ana yemek diye üç ayrı yere koyuyorum. Kahvaltıda peynir, yumurta ve salatalık gibi yine üçe ayırıyorum. Hem aşırı rahat hemde ne yediğini görme açısından çok güzel oluyor 🤷🏻♀️ ama kaşıklar çay kaşığı gibi minicik. İlk zamanlar yoğurt, meyve püresi felan verirken güzel ama sonrası için kullanışsız, bence gerek yok. Meyve fileli emzik çok güzel ama illa oioi olmasına gerek var mı bilemedim. Wee baby de aynı işlevi görüyo ve fiyat farkıda baya var. Önlük için silikon önlükleri yıkaması kolay ama kollu önlük veya şu önünde annemi seviyorum vs yazan eski tip cırtlı önlükler daha kullanışlı. Munchkin suluk için kullanışlı olduğunu çok çok duydum. Bana hediye geldi yurtdışından, yoksa bende onu alıcaktım.