Ek gıdaya geçicez yakında hazırlık yapıyorum hanımlar, paranın gözüne vurup oioi mi alsam sizce değer mi muadili yada önermek istediğiniz başka marka var mı?
Bide şu munchkin pipetli bardak kullanışlı mı en iyisi o mu, küçük olanını mı alsam yoksa bidaha uğraşmayıp büyük olanını mı alsam .
Yardım ederseniz sevinirim 😊