rgsg gerçekten çok zor. Allah beterinden sakınsın evet çok daha büyük sorunları olanlar var. Bizde gaz reflü alerji hepsi birleşti ve bunun hepsi birbirini tetikliyor. Birini düzeltsem diğeri bozuluyor. Her şeye tepki veriyor çocuk. Ek gıda nasıl olacak napacağız bilmiyorum. Şu an ama iyice düzelene kadar sadece mama kullanacağım artık