rgsg Arkadaşlar bebeğimde süt alerjisi var sanırım yumurtaya dar var. Doktor diyeti açtırdı çünkü diyet pek işe yaramamıştı. Fazlaca kan görmezsen devam et açmaya dedi. Süt yoğurt ve içinde yoğurt bulunana şeyler hariç yiyorum. Bu sürede probiyotik olarak klaire labs kullanmak istiyorum. Ama diyet yapmadan. Sizce işe yarar mı? Yoksa bu probiyotiğin işe yaraması içib diyetle mi kullanılması lazım? Kullananlar ve bilgisi olanlar yazabilir mi???
Bilen7 rgsg Bende bugün aldım bu probiyotiki doktor tavsiyesiyle , bir hafta sonra da diyetimi açmaya başlayacağım. Yani diyeti açarken de kullanmaya devam edeceğiz sizde kullanabilirsiniz
Bilen7 rgsg bizde de süt kesin var yumurta şüpheli, ilk yumurta diyetini açacağım 5 gün sonra da süt, ama kek ile başlayacağız diyet açmaya, siz neden süt yoğurt olan gıdaları tüketmiyorsunuz
sema_068 rgsg bizde onu kullanıyoruz ama sıcak şeylere katmamaya dikkat edin. Mamanın azıcık dibinde bırakıp ılık soğuğa yakın aolsun. Anne sütü de aynı şekilde. Çünkü bu probiyotik içinde buz kalıpları ile geliyor. Soğuk yerde muhafa edilmeli. Sıcağa katarsanız etki göremezsiniz. Ben başta maalesef bilmeden bu hatayı yaptım.
rgsg Bilen7 anladım açarken kullanılıyor . Kullanan bir arkadaşa daha sordum. Kabızsa kabızşığına ishalse ishaline fayda ediyor dedi. Yalnız nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Size nasıl tavsiye ettiler
rgsg Bilen7 diyeti açma aşamasında süt ile kek aşaması bitti peynirli poğaça yaptım pişmiş peynir de bitti çiğ peynir de yedim bişey olmadı ama çiğ yoğurt yedim kaka da kan oldu. Pişmiş yoğurt yani yoğurt çorbası yaptım onda da kustu. O yüzden o aşama da kalalım dedi doktor. Yumurtadan hala şüpheliyim
Bilen7 Candy_88 evet ama her eczanede bulunmuyor, doktorumuz olan eczaneleri söyledi o şekilde bulduk. 1590 tlye aldım. Kendi sitesinde de aynı fiyattı
Bilen7 rgsg kızım 3ay 16 günlük yarım ölçek günde bir kere , içinde minicik bir kaşık var onun yarısı yani, emziriyorsanız anne sütüyle seyrelteceksiniz mama içiyorsa mamasıyla seyreltip içireceksiniz
Bilen7 rgsg diyeti açarken nasıl açtınız hergün mü kek tükettiniz mesela bir sonraki basamağa geçene kadar,
rgsg Bilen7 sadece anne sütü alıyor kızım 3 ay 18 günlük 😌 ne kadar süte ne kadar o tozdan koymam lazım
rgsg Bilen7 3-4 gün o yaptığım keki tükettim tarifi internetten buldum. Her gün kakasını kontrol ettim kan olmayınca diğer basamağa geçtim bu şekilde gittim
Bilen7 rgsg içindeki ölçeğin yarısı çay bardağına koyuyorum üzerine iki çay kaşığı kadar süt sağıyorum toz zaten çözülüyor çay kaşığıyla içiriyorum o şekilde yapabilirsiniz
rgsg Bilen7 cips ve çikolata hala yemedim bisküvi tek tük toplasan bi paket yememişimdir.2 ayda 7 kilo verdim 😔
Bilen7 rgsg daha çok yeni kullanmaya başladık, ama araştırdığım kadarıyla çok iyi diyorlar hiç kötü yorum görmedim
Bilen7 rgsg bende zayıfladım maalesef, hayalim hemen çikolata büskivi yemekti ama zaman isteyecek sanırım 🥺
rgsg Bilen7 bende sipariş vericem de. Kızım da alerji bağırsak tepkili. Nerdeyse her bezde kaka var. En azından ishali kontrol altına alsa o BİLe yeter baana
Bilen7 rgsg kızımda bağırsak tepkili , ama her bezinde kan yoktı 3-4 kere kan gördüm, nerde yaşıyorsunuz belki yakınızda bir eczanede vardır