nuroner ya daha çok küçükmüş:) biz 5 aylık olacağız 2 gün sonra. Alerji reflüyü iyce coşturuyor. Biz hâlâ reflü yatapında başı ekstra yüksek yatıyoruz. Bazen o kadar bunalıyorum ki internette falan bakıyorum insanlar bebekleriyle oyunlar gezmeler peşinde. Bizimkinin ağzına sürekli kusmuk geldiği için düz yatıramıyoruz bile. 5 ay geçti ilk bebeğim ama hiçbir şey anlamadom anneliğimden. Hep gaz, kusmuk,reflünün verdiği ağrı yok şu bu derken her hafta hastenedeyiz belki bi çare buluruz diye ama yok