irem066 ahh öyle kıymetli bir dönemdesin ki keşke ama keşke o günlere geri dönebilsem. Her şeyi bir kenara atıp sadece kızımın o pamuk hallerine doymayan çalışırdım.
Ben de sizin gibi aman ne olacak nasıl olacak diye diye bir baktım 4. Aya gelmişiz bile. Kendime gelmem 4 ayımı aldı hani
Ve kızımla benim ilişkimde de 4 ay çaldı. Hep yanındaydım her şeyi ile ben ilgilenirdim vs ama asla doyamadım. Bilseydim böyle hissedeceğimi inan bebeğim uyurken bile uyumaz onu izlerdim, koklardim. Çok aşırı özlüyorum o minik hallerini ❤️
Sen de hiç korkma sadece bebeğine odaklan onun yalnızca sana ve babasına ihtiyacı var. Siz onun yanında olun başka kimseye ihtiyaç duymayacaksiniz uyumla büyüyeceksiniz hep birlikte