Bebegim dogdu 14 gun kuvezde kaldi annem geri dönmek zorunda kaldi kayınvalidem kaldi benle sinirlerimi cok bozdu bir an önce gitsin diye baktim
Bebegim eve gelince eyvah dedim hayatim bitti😂😂o gezmeler film izlemeler gec saate kadar oturmalar esimle baş başa gecirdigim vakit hepsi gitti diye agliyodum onun disinda evde ne yemek yapabiliyordum ne temizlik insallah biri gelmez diye dua ediyordum ev o derece daginik ve kirliydi sonrasinda durumu kabullenmeye basladim esim asiri derecede yardimci oldu
Herseyi sirasiyla yaptim bebegimede baktim suan 4.5 aylik tabiki zorlandigim yerler var
Dunyaya gelmeyi o istemedi biz vesile olduk böyle dusun sende zamanla sende iyi olcaksin 😊