Linaak yaa neler oldu neler kızlar kavga ettık esımle falan moralım bozuk annesi bugün gottı bence yolda bunu doldurmuş bana öyle geldi bu hafta benim annem öbür hafta onun annesi gelecek Dıye anlaştık annesi hastanede bile kaldı dıyebılırım kalkacaktı çünkü ben rahat edemiyordum ıste yer olmamasına rağmen kaldı etti bugün bıraktı esım anneme diyor annem gelince ıste 1 hafta o yanlıs kalsın dıyor annemde arada gündüzde felırım ben dedi arada yok gelme demeye getırdı ıste sonrada anneme ıkı annemızıde sevıyoruz ama hızım çocuğumuza vız bakarız karışma falan dedi yanı anneme bende oncesınee kızdıydım lohusalık pıskoljısı ıste ama esım böyle dedi sonrasında özür dıleım dedi falan fılann bılmıyorum kızlar uzgunum