MinikKoalam11 canım devletteki ne kadar bekiyorki özele maddi gücün varsa götür inan çok farkedio.baştan savma yapiolar benim kanım o yönde… İsmine her zaman bakmali genel olarak diyorum.5 kere çağırıp hiç bakmiosa ok,göz teması önemli ama otizm için bir tanı degil,konuşmayan sağlıklı bir çocukta da göz teması sınırlı cikabikio,taklit yapar mi? Sizden gördüğü biseyi? 2li komutu algilar mi?bebeğini al,babana ver gibi… Yemek yemesi nasıl o kadar parametre varki otuzmde ki eltimin oglunuda ben teşhis ettim iararima rağmen 3 yaşı bekledi😔 ve 3 özel otizmli öğrenciyle çalıştım öğretmenim.o yüzden bir yere bağlı kalma