Mrvll benim eltimin oğlu 3 yaşındaydı kelime sayisi çok azdi oda çocuk gelişimci çok ilgilenirdi etkinlikler herşey cok yapardı ekrandan uzak tutardı ama çok geç konuştu şuan 4 yaşına girecek hala çok aktif değil ama diğer eltimin kızı hergun telefon televizyon saatlerce izlerdi kadın hiç umursamazdi kızı 2 buçuk yaşında okadar dilli ki öyle bir konusuyordu anlatamam bilmediği hicbirsey yok. Benim oğlum da 20 aylık şuan 8 aylıktı baba dedi sonra büyüdükçe anne anneanne abla abi dede nene kelime sayısı gittikce arttı sonra o kelimeleri soylememeye başladı bende çalışan anneyim ama çocuklu ortamlara sokuyoruz oyunlar oynuyor hergun dışarı da aktif bir çocuk ama baba gel dede gel git al ver bu ne diye söylüyor hayvan taklitleri çıkarmıyor bizim taklidimizi ve çocukların taklidini yapıyor işaret diliyle hep anlatıyor bende çok uğraşıyorum konuşuyorum şarkılar söylüyorum ama yinede konuşmak istemiyor. Gittikçe geriye sarıyor bilmiyorum bende ne yapacam