2022anne merhabalar bizde doğuda görev yapıyoruz normal de eşim Malatya’da idik cezaevinde asayiş uzman Çavuş olarak görev yapıyordu depremden dolayı lojmandan çıkarıldık ve kaldığımız ilçe de de ev bulamamıştık o yüzden tayin istedik . Bende doğuluyum anneme yakın olsun diye Batman yazdık çok da istekli idik ve gerçekten güzel bir yer hem aktivite olsun hem sosyal çevre olsun güzel ama Malesef bizi ilçesine Sasona karakola verdiler Malesef ki eşim komando değildi komando olarak verildi ve gerçekten görev yönünden çok zor yazın sürekli görevdeler uzun görevde felan kışın pek olmuyor da nadir yani . Ama kira olarak ve gerçekten yatırım olarak buralar iyi tek kötü yönü çok küçük olduğu için aktivite yok . He özel aracınız varsa Batman a gidip gelmeniz iyi olur fırsat buldukça Batman güzel yani tavsiye ederim 🥰