Kızlar merhaba 5 yıldır tokatta görev yapıyor eşim bu sene doğu tayinimiz çıkacak. Biz ilk tercih olarak Diyarbakırı düşündük çoğu kişi memnun ben birde size sormak istedim . Aranızda Diyarbakır da olan var mı ? Kiralar yaşam aktivite açısından çok merak ediyorum. Kızım 2 yaşına girecek biraz onun için meraklıyım açıkçası 4 5 yılımız geçecek 😊 ya da doğuda hangi illerden memnunsunuz tecrübeli annelerin cevaplarını bekliyorum 😌