2022anne eşiniz jandarmaysa önermem, merkezi evet çok güzel merkeze yakın olan ilçelerde çok güzel ama merkeze uzak olan ilçeler berbat göreve falan gidiyorlar sürekli üst bölgesi çok olan bir yer o yüzden eş götürülmeme riski var, genelgede 1 buçuk ayda bir falan üst bölgesine giden ilçe jandarmalar oluyor timler halinde, yoğun bir bölge, ama mesela Silvan ilçesi bayağı iyi merkez gibi düşünün çalışma şartı da iyi değil ama hani biraz bok bismil güzel merkez zaten güzel