Bukii gece gündüz hep açık ama dereceye geldiğinde duruyor ısı düşünce tekrar çalışıyor evimiz baya büyük ama kaç m2 inanki bilmiyorum 3 oda bi salon 2 banyo 2 tuvalet şekilde oda termostatı faturaya daha faydalı sanırım ve bizim üstümüz boş ev güneşte almıyor kuzey cepheli birinci katta oturuyoruz müstakil 2 katlı bina