clsknu EcrinMelek1- yani oda doğru ben kapatmıyorum ama sadece azıcık düşürüyorum . İzmirin ayazı çok kötü 😂🤣
Minnakordek 1Annevekizi bizim merkezi ve doğru düzgün evde olmadığımız halde aidatla beraber 3.800 küsur geldi 2.500 kusuru doğalgaz 😕
EcrinMelek1- @clsknu ben kapatıyorum mesela bugün öğlen kapattım hâlâ açmadım tabi eşim şimdi işten geldi o açtı mı bilmiyorum kapıdan girer girmez elini peteğe koydu 🤦
EcrinMelek1- @clsknu yok sabahtan akşama kadar salon küçük oda ve yatak odasından güneş alıyor gecede uyku tulumuyla uyuyor hatta bazen terlemiş bile oluyor ayrıca akşama kadar bazen zıbın yada t-shirtle ve çorapsız duruyor 14 aylık
clsknu EcrinMelek1- benimki daha 3 aylık ondan ben yakıyorum petekleri sadece gece yatarken çorapsız giydirmem o kadar . Birde göğsüne bakarım üşümüş diye genelde hep soğuk oluyor ondan bende bir kat daha giydiririm bu kış mevsiminde zor ya bebekle çocukla yaz olsa böyle üşüdü derdimiz olmaz 😂🤣
alin12_ 1Annevekizi benim ev iki katlı 250 m2.onceden üst katı yakmiyordum ama bebeğim olunca yatak odası da yukarıda olduğu için mecbur heryeri yakmaya başladım.dogalgaz 1200 gelmiş.bende 2.5 gelir en az diyordm.
limonzeytinmom 1Annevekizi İstanbul dayım 1000 TL geldi 3 odada 4 petek yanıyor 40 da 🙄 bence normal yani. 1 aylık bebeğim var 28 aylık da kzıım. Eskisi gibi tüp soba hesaplayınca normal 🤭 Daha ne olsun size 500 küsür gelmiş.
Coynes Nasil bu kadar yuksek geliyot istanbuldayim hava bence hala cok sicak evimin içi 24 23 derece arasi 3 petek yaniyor 300 tl geldi bebeklerin sicagi sevmiyor bence Ben evde cogu zaman askili ile geziyorum 😂😂
delirmeceler 1Annevekizi 234 tl geldi 45 tl yanıyor evde 5 petek var bizim mahalle bitişik nizam evler herkesinde bebeği var hemen hemen herkese aynı rakamlar geldi evin ısısı 23-24 arası
Rozerinn 1Annevekizi bizim bütün petekler yanıyo 40-45 te 1300 tl fatura geliyo ama ev dubleks üst kattada bir oda yanıyo sadece
EcrinMelek1- @clsknu ben zıbın üstüne tulum giydiriyom geceleri eğer ateşi varsa ince pijama giydirip üstüne ince battaniye örtüyorum
berrakhsmnlr Bizim sitede merkezi ısınma 3 petek yanıyor ama 1ini gündüz kapatıyorum kısa kollu dolaşıyoruz 1200 gelmiş 😒
kuzeyyyyyyy Bütün petekler yanıyor 2+1 binanın mantolaması iyi sanırım düşük sıcaklıkta bile ev iyi ısınıyor en son 430 geldi