Arkadaşlar yorumlarınızı okudukça şok oluyorum.
Acaba kombi ile alakalı bir şey ağrı da yaşıyorum Bosch kombim ve ilk defa bu ay kullandık peteklerim büyük 8 petek yanıyor Eco ve 40 da 3409 TL geldi 🥺🥺
Şuan sizleri kıskanmadim değil 🥺🥺
Ayrıca su bağlı değil sadece ısınma