i__i00 1Annevekizi Valla canım iki kızım var onlar için yakıyorum 40 da yanmasına rağmen 3400 geldi 🥺
Themom_ 1Annevekizi 809 tl geldi bize de. 5 petek var evde hep 2,5’da çalışıyor ama banyo yapacağı ve yaptığı zaman 4te calısıyor 1-2 saat
mirom 5 petek 40 ta yaniyo 1950 geldi ve ev hiç ısınmıyor 65 70 yakarsam belki ısınırama ona da param yetmez üst katim boş alt katim da 35 te yakıyor
aybiduranne mirom bir de bizimki em üst kat çatı açık ev sahibi de dış yalıtım yapmıyor böyle kaldık duvarlar bu sene yağmurdan hep rutubet küf oldu :( inşallah şu kışı atlatınca çıkmayı düşünüyoruz
Alya-Sena 1Annevekizi bende istanbuldayim giris katta oturuyorum. 4 petek yaniyor 640 gelmis 40da yakiyorum.
clsknu EcrinMelek1- evet 2 bin geldi küsuratı da var da hatırlamıyorum şuan . Ah bir bilsem neden bu kadar fazla geliyor bana anlamış değilim kombiden kaynaklı olsa gerek aşırı eski kim bilir kaç yıllıktır
EcrinMelek1- @clsknu şimdi baktım yorumunuza evet 2 bin TL gelmiş bide 3 petek yanıyor niye o kadar çok acaba
efeninannesi4207 1Annevekizi 1,290 geldi 7 yer yanıyor,8 petek var baya sıcak kaçta yaktıklarını bilmiyorum ama apartman da oturuyor annemgildeyiz
OptimusPrime 1Annevekizi 7 petek yanıyor. 1116₺ geldi. 40-45 arası değişiyor yaktığımız. Çok soğuksa yukseltiyorum ama en düşük 40.